torsdag 21 augusti 2008

La familia

Såå... Då har man blivit med blogg!
Jag har funderar på det länge, men Svensson som man är har jag ju såklart tänkt "men inte ska väl jag..."
Men "Jo, det ska jag visst det!!"

Det är väl på plats med en presentation.
Jeanette, 30+
Gift med drömprinsen Jo sedan 1996, träffades genom en vän på en blinddate midsommarafton året innan. Love ya!!
December -97 kom vår förstfödde, lille I. Lillkillen, som når mig till hakan idag...
När I var 1 år o 10 mån, juli -99, kom lillbrorsan W.
Han höll på att födas i bilen om mamma hade fått ta den där fikan som hon ville. Som tur var är pappa lite mer nervös i dessa situationer.. Vi hann in!
Maj -01 fick vi T. Första dottern, det slog nog över lite där. Rosa, rosa o hål i öronen vid 8 mån.
Okt -02 kom lillasyster E. 2 killar o 2 tjejer kan det bli bättre? Mysigt med en tjej till - harmoni!!
Trots det, örhängen vid 4 mån..
Sen kom vår "lilla sladdis". Aug -06 fick vi lill-killen Ed. Såå mysigt med en bebis när det kändes som det var ett litet glapp. Syskonen tycker också att det är roligt att lära honom allt de kan. På gott o ont, måste jag väl tillägga.

Det var familjen!

Lägger in lite foton efterhand, man e ju fortfarande nybörjar-bloggare!!

Ha det gott, vi hörs!!
//Jeanette

Inga kommentarer: