måndag 14 december 2009

Lite rött

Glascylinder Ikea. Maileg Nissa o band är från Tildas Mamma.


Jag är villig att gå med på ett litet erkännande här...
Jag är lite ombytlig av mig...jag veet!

Förra veckan ville jag ha vitt o grönt stilen jul. Ni har det smugit sig in små rödvit randiga band på ljusen...

Inte mycket, men det lilla röda ger en mysig värme o gör faktiskt lite mer för att julkänslan ska infinna sig! :)





Ett trevligt besök hos väninnan A kan ha något att ha med saken att göra... Hon hade pyntat sitt hem med lite rött o mosskuddar.
Trevligt o riktigt fint!!

Lättpåverkad som jag alltid är av A´s härliga hem gick jag hem o undrade vad jag kunde göra för att A-ifiera mitt hem! ;)

Det kommer mera!!


Kram Jeanette


4 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Vad fint och mysigt du har gjort. Det enkla är oftast det vackraste. Ett vitt ljus med röd/vitt snöre :) Och så den ljuvliga tomten.

Kram Josefin

Signe 1 sa...

Jättefint du har gjort!:-)
Och en liten Mailegnissa skymtar där:-).

Kram Sofia

Sjabbig men chic sa...

Jättefint! De där rödvita snörena är så himla fina. Enkelt och så vackert!

Ha en fin dag!
Lisa

Vardagslyx sa...

Ser jättefint ut!
Kul att träffa dig i helgen! Fick flera fina bilder, ska lägga upp dom på bloggen så fort jag hinner.

Kram Pernilla