torsdag 15 mars 2012

Snart Påsk

Inte så länge kvar till påsken hörrni! :)
Eller så är det jag som ligger lite för långt fram i planeringen...

Men lite framförhållning är väl aldrig fel...?


Hittade ett glatt påskigt utbud på Lagerhaus.se.
Blir glad av deras klara fina färger!

Känner att jag behöver lite glädje bland alvedon o nässpray - som är mina nya bästisar...

Gulligaste kökshanddukarna!
Ja jag gillar ju såna...

Det var faktiskt "ta 4 betala för 3", det gillas!! :)


Choklad är ju en annan favvo.
Tyckte de här var jättesöta!!


Hoppas Ni får en härligt solig o vårig helg!!


Kram Jeanette








Bilder lånade från http://www.lagerhaus.se/

3 kommentarer:

Paula sa...

Å, de dära servetterna med hönor var supersöta!

Nilla Q sa...

Härlig påskinspiration!

Ja, det är riktiga förkylningstider, känns som det aldrig går över:( Hoppas du mår bättre snart!

Kram Pernilla

Inger Marianne sa...

Hejsan! Sitter här med en riktig brakförkylning och passar på att slira runt här i bloggvärlden, har förstört en bra stund i din blogg, som jag gillar, återkommer gärna igen. Ha en riktigt Glad Påsk.
Från IME