fredag 30 januari 2009

Älskar Vitt


Bilder från Sköna Hem


Jag är väldigt glad för Bloggvärlden o all fantastisk inspiration den erbjuder.
Alla Era fina hem, tips o bilder.
Men inget slår ju att besöka ett vackert hem!
Än mindre när man blir bjuden på nybakade muffins o kaffe i köket i det vackra hemmet!!
Tack underbara väninnan A!! :)

Det här hemmet är ett sån´t hem som, när man kommer hem går man o rotar i skåpen o vill göra om allt!


Bilderna ovan är från ett härligt reportage i Sköna Hem. Det har också varit med i IKEA Family.
Älskar det!

Jag har tidningen bredvid sängen o kollar in detta hem innan jag somnar.
Då sover jag så sött!


Kram på er!!

Jeanette


Wow! 3000 besökare!
Håll utkik, tävling kommer snart!

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Riktigt fint!
Och jag blir också mer och mer inspirerad.:)
Kram Lallis

annashusidingtuna sa...

Verkligen underbara bilder.
Kram Anna

Anonym sa...

Tack goa du! För att du gör min dag mysigare med din blogg och ditt besök i mitt kök.

Kram
A

Fröken Fräken sa...

Jag törs inte bläddra i inredningstidningar innan jag ska sova, för då tänker jag för mycket och kan inte somna.. ;-)
Kuddtillverkandet går framåt, och blekrosa känns helt rätt. Ska bli några ljusgrå kuddar med! ;-)