onsdag 18 februari 2009

Reklam eller ej

Det pågår just nu en diskussion på en del bloggar om att ha reklam i vinstsyfte.

Det är upp till var o en om man vill ha det eller ej.
Men det kan vara bra att veta att det existerar.

Inspirerad av Hwita Villan har jag valt att skriva att jag inte får betalt för att skriva om vissa butiker eller produkter i reklamsyfte.

Jag vill att alla ska veta att det jag skriver är mina åsikter o mina erfarenheter av olika butiker o produkter!

Ha en fantastisk vinterdag!

Kram Jeanette


Vita hjärtat i blomman är från Kvantum ;)

7 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Vad kul att du också innehållsdeklarerar din blogg :). Så vet man vad man läser liksom.

Och tack så jättemycket för dina fina ord om min blogg, jag blir såå glad! Jag gillar din blogg också!

Stor kram M

Malin - I min trädgård sa...

Förresten, tänk att du hittade ett sånt fint hjärta på Kvantum. Det trodde man inte!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Brukar också länla till ställen som jag tycker om utan att få betalt för det, för man vill ju sprida de ställen som man tycker om. Däremot så har jag ju lite reklam i min högerkolum, men det har inte gett några pengar....än....
Kram Anna

Anonym sa...

Bra... Gå mera, 8000 steg är en bra start...
Kramar MPD

Fröken Fräken sa...

Jag skrev ett inlägg om detta för ett tag sedan och vad min inställning till detta är. Nu har jag också skrivit det i en "permanent" ruta i högerkolumnen, för jag vill också göra klart att min blogg är bara min, är inte intresserad av reklam :-)

VITA NYANSER sa...

Hi, hi, vad kul att du tycker om mitt vita hem = ). Jag blir så glad av dina härliga kommentarer, de värmer! Du är så välkommen om du har vägarna förbi. Dina blommor är så fina, vad duktig du är!
Kram L-L

Vitt och nött sa...

sött hjärta! de å så kul å hitta fina saker där man inte tror att det ska finnas fina saker :)

ha de gott!
kram!