onsdag 4 februari 2009

Shoppinglördag



I lördags åkte jag till stan med I-11 år o W-9 år.
Vi hade jättemysigt!

Överenskommelsen var att vi skulle leta efter Star Wars Lego på tre affärer o pojkarna fick välja var vi skulle äta.
Jag fick välja andra affärer tex. Indiska, Myrra, Village.
Bra deal tycker jag!

Pojkarna hittade Legot de ville ha, o jag hittade massor jag ville ha!!
Man kan ju inte köpa allt..
Men en zink-skål/bunke som jag ska plantera i, fina ljuslyktor att sätta i o vita pärlhyacinter.

Såna här fina tesilar har jag sett på några bloggar. Hittade dem på Village. Tjohoo!


Dessa påsar hade Myrra. Helt perfekt att packa pantgrejerna i!! Köpte två!
Annars har vi packat i pappkassar som vält i bilen o allt rullar ut... Urk!
Ny kan vi tom se fräscha ut när vi ska panta! ;)


På Indiska hade de halva reapriset på kläder. Såg många mysiga koftor! :)
Inredningsmässigt.. nja.
Ibland har de massor med fint, o ibland är det mest glittriga elefanter o buddahgubbar. De kan ju va fina, men det är inte riktigt jag.


Kul att ni vill vara med i tävlingen! :D
Kram Jeanette

6 kommentarer:

chokladblomma sa...

Vad mysigt det låter med en shoppingtur! Fina grejer hittade du också! Gillar de där tesilarna med... Men vaddå Village? Finns inte i vår lilla underbara stad!
Ha det gott!
Kram

annashusidingtuna sa...

Så fina de små ljushållarna var!!
Kul att kunna gå på shoppingrunda med ungarna....längtar lite efter det , lillkickan är ju bara 2,5 så det dröjer kan jag tro.
Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Så härligt med lite shopping:)
Kram Lallis

Jessica sa...

Mysigt att gå på stan med barnen. När både mamma och barnen blir nöjda :)
Brukar gå bra, bara de får gå på Leksaksaffären så är de nöjda. Victor e också tokig i StarWars Lego nu, han blev skitarg när han inte fick ett rymdskepp för 649,- ....
Sakerna du köpte var jättefina!

Ha det gott,
Kram
Jessica

Mia, New Room Interior sa...

Så mye fint du har kjøpt! :-) Flott blogg du har, gøy at du ville være med i konkurransen hos meg! Er det den boksen man kan vinne hvis man er med hos deg, fant ikke konkurransen din jeg, men vil gjerne være med! Ha en fin dag! Klem-Mia

Jessica - bymom.se sa...

Vilken fin påse för pantflaskorna, en sån vill jag också ha!