onsdag 27 maj 2009

Hyllor o krokar



Det är mycket hyllor i mitt liv nu.

Målar hyllor, skruvar upp hyllor, skruvar ner hyllor, pyntar hyllor, letar hyllplan på vinden o konsoller i förrådet.
Jag börjar bli lite lätt orolig att det blir för mycket hyllor...
Men alla är ju inte i samma rum så det är nog ok.

De här små hyllorna ska få fina krokar.
Jag funderar på att ha dem i badrummet... Kanske ställa badsalt eller nåt annat fint på.

Börjar få lite Ikea längtan. Det var ju säkert två veckor sedan sist!!

Kram alla!

Jeanette

8 kommentarer:

Jessica sa...

Söta hyllor! Inte kan du ha för många :)

Din bokhylla är bara så fin, fint pyntad också!
Smart med tidskriftsamlare!

IKEA abstinens sa du? Gissa om jag har, har inte varit där på säkert 6veckor *fniss*

ha det gott,
kram
Jessica

Signe 1 sa...

Du är så duktig o pyntig:-) Hyllor är bra och det kan man inte få för många av, speciellt inte om de är vita;-) Ha en toppendag, Kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Jag gillar med hyllor..det kan man aldrig få för måmga av.
Kram Lotta

Anna Söderberg sa...

Hej.
Vilken bra idé med sånna där små hyllor i badrumemt. Det vill jag också ha!

Du frågade om nagelbandskrämen. Faktiskt så funkar den jättebra!
Så köp den och prova.

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Japp, det stämmer att de blå skålarna kommer från IKEA. Är less dem så nu åker de snart väck. Om min sambo godkänner det förstås haha. Han har en viss förkärlek till att inte göra sig av med saker..

Och visst är emaljkannan fin. IKEA kan verkligen överraska.

Vilka söta små hyllor och så fina krokar. Kommer göra sig så fina i badrummet.

Kram Josefin

VITA NYANSER sa...

Fina hyllor, och hängarna är supersnygga. Hyllor är ju så bra. Jag tror man ska ta ett par hylldagar = )...som du gör så de kommer upp. I badrummet gör det jättemycket med någon hylla. Här var det oxå länge sen jag var på IKEA, har mått sämre av någon medicin jag fått = (. Är så oerhört trött! Så fort det slutar regna ska jag ta en promenad, måste få frisk luft och motion. Vill blir pigg och bra nu!

Stor kram L-L

VITA NYANSER sa...

Jag hoppas det ger med sig. Tog en promenad i regnet, så skönt. Skönt att höra att du mår bra och hur det kan vara i början, det ger hopp = )! Tack för ditt stöd, det värmer = )!

Ha en bra dag!

Kram L-L

Anne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.