söndag 31 maj 2009

STOR KRAM

Fint Mors Dag hjärta från Fullerö Handel.

Idag vill jag ge alla mammor frukost på sängen o en jättestor kram!
Vilka hjältinnor vi är allihopa!!
Vill önska er en fantastisk dag o hoppas ni blir bortskämda ordentligt!!


Det har varit glest med inläggen här ett tag. Men som jag skrivit förut är det såå mycket sista veckona innan sommarlovet.
Men jag har gjort en hel del roligt också! Så jag ska visa er bilder från två nya (för mig) butiker o annat fint o inspirerande!!
Vi ses!!

Kramar Jeanette

2 kommentarer:

Signe 1 sa...

Men åhh så sött hjärta!:-) Jotack , mycket äär det nu innan skolorna slutar, jag förstår att du har minst sagt fullt upp... Kram Sofia

Villa Carl Larsson sa...

Oj oj oj så sött hjärta. Var ju verkligen superfint!!! Mors dag är för mig alla dagar :)

Kram Josefin