tisdag 7 oktober 2008

Höstglädje







Härligt soligt höstväder var det idag!!
Passade på att plocka lite mossa i skogen o fixa lite på framsidan.
Alltid kul med lite nytt som välkomnar när man kommer hem!





Gick också o tittade lite på växterna i vår lilla trädgård.
Planterade ett Luktolvon i våras - längtar till nästa vår för att se den blomma.
Men den är även vacker nu. Se vilken färg!!
Höstglädje!




"Louise Oudier" fick vara i köket under dagen, men följa med tekoppen till vardagsrummet framåt kvällen.
Det gäller att njuta av sommarens sista ros så länge som möjligt!

Kan meddela att snart kommer en följetång av bilder...
En ledtråd är att de innehåller spackel o roller!! ;D

Oj, höll på att glömma...
Två Tradera vinster är på ingång också!!

Kram på er!!


Jeanette

4 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Jeanette, kul att du hittade till mig så att jag hittade hit.
Tyvärr så har jag inga tips på butiker åt dig, känner inte till så mycket där.
Men om du ska på andra platser i Wärmland kanske jag har några tips att ge.
Kram på dig/Ingela.

Myrrabutiken sa...

heeeej! Vad mysigt och fint du gör hemma hos dej:)Nu blir jag nyfiken, målning p G alltså???
Hi Hi,jag kikar snart in igen, kram Jenny

My White Cottage sa...

Visst är det fantastiskt så mycket vackert naturen har att bjuda oss på just nu!

Tack för värmande rader om vår lilla Milli!

Stor kram från Jenny

nettans lantliga hem sa...

Roligt att du tittade in till mig. Vad fint du har.
Ha en bra dag!
Kram Nettan