lördag 11 oktober 2008

Trevlig Helg



Hoppas ni alla har en härlig helg, att snuvorna börjar gå över o att solen skiner!!
Om inte, blir jag själv alltid glad av att tända några extra ljus i höstmörkret!!


Igår stog det två vältejpade, bruna paket på gräset bredvid brevlådan...



Som ni vet älskar jag fina skålar.
Nu har det anlänt två nya!!
Skulle vilja skriva att "jag fyndat dem" på Tradera, men jag får nog lov att skriva att "jag hittade dem" på Tradera ;)
När portot är pålagt blir det inte så billigt...
Det är alltid lika kul att öppna de små paketen, även om man vet vad det är.
Dels för att man hoppats, väntat o längtat.
Men också för att det ibland blir en överraskning - storleksmässigt.
Ha en härlig helg!!
Jeanette


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka läckra skålar!
Ha en bra dag!
Kram Rebecka