torsdag 9 oktober 2008

Projekt Hallen

Det känns som jag har skrivit o längtat om detta såå länge.
Äntligen är det klart! :D
Här kommer en liten följetång med bilder från just hallen!

FÖRE:


EFTER:











Visst blev det mycket bättre!!
Det blev att möblerna o golvet kom fram på ett helt annat sätt o det känns mycket större.
Innan var det så mörk så vi knappt hittade skorna - lite lätt överdrivet..

Att man kan bli så glad av lite färg!

Nästa projekt är att sätta tak i hall o vardagsrum o fortsätta måla med samma ljusa färg in i vardagsrummet.
Rummen hänger liksom ihop...

Men det blir på Höstlovet v 44.
Då åker jag o barnen till mina föräldrar o mannen får arbeta ostört.
Lugnast så!
Sen kommer vi hem o allt är klart, låter väl bra?

Kram på er!!

Jeanette


2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fint det blev! Vilken enorm skillnad - det böev ju så mycket ljusare och luftigare.

Vilket vackert golv ni har också.

Kram Maud

vinklar o vrår sa...

Det låter riktigt smart tycker jag :)

Tack för din snälla kommentar om min fåtölj! Det blir en hel följetong, den där möbeln ;) Fick ett hutlöst dyrt pris hos första tapetseraren, men på måndag ringer jag en annan och hoppas på bättre tur där!

Fortsatt trevlig helg!
Mia