torsdag 25 juni 2009

Award



Blev så glad o uppmuntrad av denna award!
Tack snälla Jessica - Hemma Hos Jessica.
Just vad jag behövde, nu när det känns som att det enda som händer är bikini relaterat.
O om detta blir det INTE ett enda inlägg, tro mig!!
Känner mig lite lätt chockad över att jag går på stranden i dessa tygtrasor överhuvudtaget...


Åter till awarden.
Jag vill först ge den tillbaka till Jessica såklart!
En härligt glad o uppmuntrande tjej som det skulle vara såå kul att ta en shoppingtur med! :)

Jag vill såklart också ge den till alla gulliga som kommer hit o lämnar så snälla kommentarer!! Tack!


Jag har även två bloggar/bloggerskor som jag vill ge den här till.
Ni ligger mig lite extra varmt om hjärtat!
Ni uppmuntrar o finns här. Känns som jag känner er lite faktiskt! :)
Ser framemot att få träffa er!
Det är L-L med Vita nyanser och Sofia med Signe 1.


Nu ska jag hälla i mig kaffet o kränga på mig bikinin.


Kram på er!

Jeanette

5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

TACK SNÄLLA GOA!!!!! Jag fick en tår i ögat, så fint skrivet(jag är extra gråtmild i mitt dilemma, men det är bara positiva tårar = )..)!!! SÅ mycket positiv energi du ger! TACK!!!

Stor Kram Vännen!
L-L

Helena sa...

Grattis till din award, visst blir man glad när man är uppskattad! Ha en underbar kväll! Kram Helena

Makena sa...

Grattis den är du värd!:)

Själv TOTALVÄGRAR jag bikini!! Jag har köpt ett jättebra badlinne istället som funkar super och jag kan bada utan att känna mig naken på stranden :)

Signe 1 sa...

Men åhh söta du vad rörd och glad jag blir!! Jag säger som L-L, så fint skrivet...tänk att man kan komma människor 'så nära' fast man aldrig har träffat dem. Jag tycker du är en stark tjej, en superwoman, som har fem barn att ta hand om, samt blogga och hinna med allt annat i vardagen, det är INTE alla som skulle fixa det, you go girl!:-) Läste nåt om bloggträff, vore inte det skoj?? Kramar i massor till dig!! Sofia

Jenny sa...

Hej Jeanette!
Grattis till awarden den är du väl värd tycker jag:)

Bikini..tala inte om det, jag kommer inte ens ta på mig min i sommar, har gått upp så mycket i vikt, hihi!

Ha en jätteskön helg i solen,
kramis Jenny