måndag 1 juni 2009

Fina saker

Finaste Hortensian fick jag av mamma o pappa när de kom o bodde här några dagar förra veckan!
Krukan är från Fullerö Handel.

Såna här bokstäver beställde jag hem ett par för rätt längesen nu, men då kostade de 79 kr st. På Fullerö betalade jag 29 kr st.
Så var kan jag mer skriva nå´t? ;) Tänkte först sätta upp dem på väggen i hallen. Tyckte jag hade bilden klar för mig... Men nja..
Får se var de hamnar!
Dålig bild på fin midsommarstång från Serholt. Enkel, rak o fin. Precis vad jag gillar! :)

Shoppingrundan i torsdags med väninnan P fortsatte efter Linum till Fullerö Handel.
Deras ombyggnad är klar o det är stort o fint.
Ni ser på bilderna ovan vad som fick följa med mig hem. :)

Efter en dag i solen var det skönt att gå in till datorn en stund.
Men jag ska nu snabbt ut igen, för sen ska det visst vara sämre väder ett par dagar, sa grannen. :(
Ikväll ska vi hela familjen till skolan där sonen i åk 3 ska ha nå´n klass-grej med grillning efteråt. Blir nog trevligt!!

Ha det toppen!

Jeanette

9 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ja visst var det servetter från Åhléns alltid hihi. Jättefina! Jag stod och höll i de svart/vita också :)

Fina saker du visar. Nu längtar jag verkligen till midsommar. Ha det så skönt i det underbara vädret. Massa kramar från mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin midsommarstång, det är ju snart.. tiden bara rusar iväg.
Kul att du är med och tävlar.
Kram till dig
AnnaMaria

Signe 1 sa...

Vad fiina bokstäver, me like!! JA nu är det verkligen fullt upp med alla aktiviteter vad gäller kidsen, phu! Men snaaart får de ett långt härligt sommarlov!!:-) Tack för dina goa kommentarer hos mig!! Stora kramen Sofia

Cc sa...

Visst är det festligt, vi går undan när det är varmt men så fort vi hör om sämre väder rusar vi ut. jag gör detsamma. Kram

Cc sa...

Visst är det festligt, vi går undan när det är varmt men så fort vi hör om sämre väder rusar vi ut. jag gör detsamma. Kram

VITA NYANSER sa...

Så fina saker! Bokstäverna är jättefina, de blir fina var som helst. snygg midsommarstång du har hittat = ). Snygg kruka och blomma. Ja...jag gillar allt det du visar = )...

Hoppas det var trevligt på skolan. Här har vi haft en dag med fotbollsträningar. Sitter i soffan och myser nu.

Stor kram L-L

chokladblomma sa...

Vilken härlig shoppingrunda ni verkar ha haft! Fin-fina grejer du har kommit hem med iaf!!
Dukningen var läcker!
Ha det gott!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Jättefina saker:) I like bokstäverna:)
Hoppas att kvällen blev lyckad.
kram Lallis

lolla sa...

hejsan
åhhh vilken fin hortensia, jag har sån otur med den blomman jag.
Bokstäverna är sååå fina
passar ju överrallt
kram lolla